Kyhlberg

Alla inlägg under juni 2012

Av Ida - 11 juni 2012 11:30

Morgon...eller god förmiddag kanske man ska säga;) Har varit en lugn och skön morgon:))

 


 blir att jobba lite hemifrån idag. Regnar gör det ute, så det blir till att sitta inne. Idag fyller min goa pappa år!!! Hurra!!!! Stort grattis:)

     

Så idag får han blombud:)) Så till helgen ska vi fira pappa med tårta och present.. Han har ännu inte kommit på nått som han önskar sig, så han har denna veckan till att fundera. Nån som har nått bra tips, kommentera gärna:))

Hur ser denna veckan ut annars... jobb jobb och mera jobb;) ska väl hinna med och ta nån löptur också:) helgen ska bli riktigt mysig då jag och familjen får träffa mamma, pappa och syster med familj:) riktigt kul!!

Satt igår kväll och spånade lite på vad vi ska hitta på i sommar. Jag och mannen har 2 veckor semester ihop, så vi har varit inne på Astrid Lindgrens värld:) men vi är i valet och kvalet om vi ska vara där 2 dagar eller 1 dag, nån som har varit där och har tips..?? Kul och ha en liten mini semester och se fram emot. Sen kommer vi väl göra lite små utflykter på helger också, då vi har bekanta i andra städer. Så denna sommar ser jag verkligen fram emot:))

I veckan gjorde jag en fransförlängning, såhär blev det:

     

Före bild längst upp och sen efterbilder.. Ser ju hemsk ut på den översta bilden, osminkad med en röd störande liten plita på näsan, hemskt med närbilder.. men jag bjuder på den;))

Så nu när man går upp ur sängen varje morgon och tittar sig i spegeln så ser man faktiskt fräschare ut nu när man har längre fransar som är svarta. Så man ser ju målad ut hela tiden:)) riktigt skönt och spar även tid på mornarna när man gör sig i ordning. Bara lite ögonskugga samt foundation och puder, sen är man klar:)) det rekomenderar jag skarpt!

Håller även på och kollar runt på nätet efter ett skrivbord till min dotter, vill ha ett lite mindre vitt skrivbord (gärna begagnat) så jag kan måla om det själv. Gillar ju den här shabby chic stilen. Men alla jag hittat har blivit sålda jättefort..fler än jag som vill ha ett sånt bord:( så är det nån som har ett vitt litet skrivbord med nån låda på så hör av er:) ska se ut såhär typ:

 

 fint va:))

Här får ni en länk till vår butik på nätet, fast genom en annan sida. Där finns det nya bilder uppdaterade på alla kläder:)) Vår egna webbsida är under uppdatering..http://www.miinto.se/shops/b-102-the-shop

     

Här har ni helt underbara sommarklänningar från Spira och Du&Jag.. Fina va:))

Ha det gott, för nu ska jag ta en dusch:)

See ya..

 



Presentation


Mode HeMMet Mat faMilj

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards