Kyhlberg

Alla inlägg under januari 2013

Av Ida - 21 januari 2013 09:51

Har precis ätit en lång frukost med barnen:)) skönt och vara ledig:)) idag blir det lite småfix. Kylskåpet behöver fyllas på och dammsugaren får nog köra ett race;) ska även göra i ordning gäststugan, för mamma och pappa kommer och hälsar på nu i veckan:) ska bli riktigt mysigt. Har även inköp på torsdag, rare of London är det som ska inhandlas. Så bilder från kollektionen kommer sen. På fredag är det även aw med brudarna, ska bli riktigt kul och träffas:) sen är det ju helg och då blir det nog nån utflykt:) ja denna veckan är det mycket planerat, ska även hinna med och gå till gymmet efter jobbet. Behöver röra på sig lite. Min födelsedag närmar sig med stormsteg, har önskat mig lite fina saker som jag hoppas få;) alltid lika kul och fylla år, som sagt åldern är ju bara en siffra;) ha nu en kanon dag, här bryter nu solen igenom så här blir det fint väder idag, skönt. Puss

Av Ida - 9 januari 2013 14:47

Hej... Säger bara regn, regn. Öser ner ute, såååå tråkigt:( är ruggigt och kallt, så mina tofflor är på hela tiden;) har precis tryckt i mig en mumsig bulle som jag och barnen bakade i veckan. Riktigt goda blev dom:) i helgen är jag ledig , så det ska bli en mysig familj helg:)) längtar.. Annars är det mycket jobb. Ska försöka ta tag i livet och börja träna också:) blir nog ett pass på fredag:) beach 2013:))) ska försöka i alla fall;) säger jag som precis tryckt i mig en bulle;)) nej nu vill jag ha vår och solsken. Så man kan gå härliga promenader och va ute. Längtar dit!!! Nej nu ska jag ta på mig regnkappan och hämta mina Godingar :)) ha det gott. Puss

Presentation


Mode HeMMet Mat faMilj

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards