Kyhlberg

Alla inlägg under oktober 2012

Av Ida - 23 oktober 2012 18:19

Hej!

Ett tag sen sist. Här har det varit sjukstuga ett bra tag nu:(( mannen och Max har haft lunginflammation, och Fröja har varit hostig och förkyld. Känns som att alla är förkylda nu. Så det gäller att tvätta sina händer noga och ofta;)

Har hunnit med ett inköp:)) Så här kommer lite smakprov för våren 2013:


Part Two:

Färger som: orange..


 

salt & peppar (svart och vitt)...


 

turkos..


 

gult..


 

härliga färger:)


 

långa klänningar och färgglada shorts är väldigt stort.


 

fint somrigt linne


   

och självklart finns randen med. Sommar för mig är randigt;) 


In Wear:


Färger som rosa, lila, mönstrat, orange..


 

härligt stora och tunna t-shirts i olika färger..

 

även här färgglada shorts..


   

och byxor.. Även mycket detaljer med spets. Mycket fint


Matinique:


Följer samma färgkarta som In Wear och Part Two..


   

snygga shorts i rött samt fin shorts i randigt.


   

snygg Piké med detaljer på kragen..


 

t-shirts i randigt och med ny logga för Matinique


      

sen fanns det självklart snygga kortärmade skjortor i rutigt och randigt i härliga färger..

Så mycket fint kommer att komma:)) www.theshopmode.se


I helgen var jag och mannen barnfria..Fick en fri natt på mitt jobb. Helt underbart var det. Började lördagen med en fika på stan, sen bio:)) Blev taken 2, riktigt bra och spännande. Efter bion gick vi och tog en öl och bara satt och pratade:)) är ju inte ofta man får sitta på tu man hand och bara prata om allt mellan himmel och jord..



Efter ölen gick vi till hotellet för att göra oss i ordning inför kvällen. Det väntades både champagne och en 7 rätters måltid. Kvällen och maten var helt fantastisk. Maten var magisk, och det var det godaste jag ätit ever...:)) Runt 12 slocknade vi i sängen, mätta och trötta;) Söndagen blev det en lång frukost på min avdelning;) gott:))

Så efter denna helgen har man verkligen fått laddat upp energin och batterierna. Vi sa det att vi borde ha 2 gånger per år som vi bor på hotell och bara umgås på tu man hand. Man behöver verkligen det, då man är småbarns föräldrar. Här kommer en bild på hur jag såg ut i lördags:


    

Nej nu ska jag bada barnen, sen blir det soffan och en kopp kaffe. I morgon är jag ledig, ska jag och barnen hitta på nått kul:))

Ha en bra kväll..

puss  

Presentation


Mode HeMMet Mat faMilj

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards