Kyhlberg

Alla inlägg under april 2012

Av Ida - 16 april 2012 16:04

Hej..

Ja idag var det måndag.. Har hunnit med storstädning och tvättning samt en hel del jobb.. Har hämtat barnen på dagis och tagit en fika med glass och kaka;) Ska snart börja med middagen. Idag serveras det kycklinggryta med ris. I Helgen var det möhippa för min goda vän Anna:)) Dagen började med att vi kl 9 kom hem till henne och åt en champagne frukost, sen bar det iväg till dansskolan Sinclair och där blev det discodans. Riktigt kul:)) Efter dansen åkte vi till Sankt Jörgens Spa, riktigt fint..Badade i underbara pooler både inomhus och utomhus, samt bastade mm. Helt underbart var det, efter allt badande blev det fotbad och champagne med fruktfat, chokladkaka och ostbricka, mumsigt:)) Sen sminkade vi oss och gjorde oss i ordning inför kvällen. Temat på kvällen var coctail..Så alla hade den lilla svarta på sig:) Kvällen och dagen var hur lyckad som helst, blev även seeen hemkomst. Var väl hemma runt 4...Så dagen efter var man inte så pigg och fräsch..Bakis och trött:( känner att jag fortfarande är bakis idag..Har den förmågan att vara bakis i flera dagar efter att jag varit ute och festat, inte sååå kul. Men det är bara och bita ihop;) Här är lite bilder från kvällen:

Bruden..


 

Bruden och jag på Ritz..


 

Brudens söta kusin Sara


 

Söta Emma..

    

Jag och Emma, början på kvällen.. 

Ja vi har många möhippor och svensexor framöver. Har 3 bröllop i maj..Alla bröllop kom i samma månad, lite typiskt;) så nu försöker vi lösa barnvakt till alla bröllop. Men det är inte lätt:(( Känns som att alla är upptagna framöver så det finns inga fler och fråga..Jättetråkigt.. Så ett bröllop har vi ingen barnvakt, sååå himla tråkigt. Riktigt ledsen över att vi inte kanske kan gå på deras bröllop:((( Bröllop är ju once in a lifetime, så att missa deras bröllop vore skittråkigt.... men men, får se vad som händer, just nu ser det inte ljust ut:((

Här är lite nytt i butiken från In Wear:


   

Dessa ljuvliga pasteller som är modernt nu i vår/sommar.

 

Med denna snygga stickade tröja i vit till dom rosa byxorna är riktigt snyggt.

Nytt från Part Two:


       

Randigt i framförallt marin/vit är sommar för mig, såå himla snyggt. Ta ett par chinos eller ett par jeans till, såå snyggt.

Välkomna! www.theshopmode.se

Ha en fortsatt trevlig dag!!

  


Av Ida - 11 april 2012 08:22

 I´m back.... äntligen har jag tagit mig i kragen och satt mig ner och blogga. Tycker ju detta är jättekul men jag har inte haft tid på väldigt länge. Tiden räcker helt enkelt inte till... Är mycket och har varit mycket med nya jobbet, har jobbat dygnet runt känns det som. Men det är bara kul, har man äntligen hittat ett jobb som man verkligen trivs och brinner för så gör man allt för detta jobb, nästan ;) skämt och sido...trivs verkligen jättebra med kanon kollegor.

Men idag är jag faktiskt ledig på förmiddagen, så snart ska jag och Emma in till stan och göra lite ärenden och ta en lunch på tu man hand:)))) sen ska jag in till jobbet i eftermiddag och tacka av den förra frukostansvariga, sen blir det att åka direkt och hämta mina små godingar:) Hur har din påsk varit?? Jag har jobbat nästan hela påsken, var ledig en dag. Då passade vi på att montera ihop våran gigantiska studsmatta, men så många hopp har det tyvärr inte blivit ännu.. Har typ regnat i flera dagar nu:(( så himla tråkigt. Vart tog det fina vårvädret vägen...?

Ska även idag plocka ner påsken, har inte pyntat såå mycket men lite påskris och så finns det att ta ner..

Påsken

Har fått min nya klänning från Odd Molly, såå himla fin. Så nu vill jag ha lite värme så jag kan ha på mig denna:

 

Ljuvlig va..?

Har kommit in en hel del nytt i butiken: Jackor!

               

Blusar!

         

Linnen!

       

Klänningar!

               

Fint va!!

www.theshopmode.se Välkomna!

Nej nu måste jag göra mig i ordning snabbt, stan väntar!!

  

Presentation


Mode HeMMet Mat faMilj

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards