Kyhlberg

Alla inlägg under augusti 2012

Av Ida - 28 augusti 2012 15:50

Hej!!

Här öser det ner idag. Var helt genom blöt när jag kom hen ifrån jobbet:(( så nu är det myspys inne med mysbyxor och lite värmeljus;) mysigt och tända lite ljus, fast det inte är så mörkt ute. Gillar faktiskt hösten när det börjar bli lite kyligare ute och man får ta på sig en snygg stickad tröja. Fast det får ju gärna vara sol och inte regn.

I lördags var jag på Odd Molly inköp, och här kommer ett smakpårov ur kollektionen för höst/vinter 2012 och fram till mars 2013.. Vi har köpt det mesta av dettta:


     

Ny version av Lovely knit. Jättefin:)) Jag ska ha den blå.

   

söt mössa

 

och torgvantar

   

klart iphone ska ha ett Odd Molly fodral

   

ny version av Grandma coat, nu med virkad kant längst ner, snygg:)

     

söta koftan, och jag valde den rosa:)

     

blusarna är jättefina

 

stickad kofta i vitt

 

Canna koftan i fina färger

     

sen har vi den coola biker koftan, sååå snygg. Här blev det en blå

   

snygg kavaj jacka

   

denna kommer jag strosa omkring i;)

   

denna köpte bara jag:)

   

stickad tröja med en slits i bak

 

fin klänning, sätt en biker kofta över för en tuffare look

   

Jeansjacka med detaljer i ryggen

       

kofta i härliga färger

   

jättesöt stickad tröja

         

och dessa två basplagg: tröja och linne i många färger

 

Embroidered har blivit en tunika/klänning

     

mysig kofta

 

klänning till student/bröllop kanske..

 

lite längre kofta

     

snygga chinos i ljusa pasteller, här i rosa och blått

 

   

strandklänning..

   

den långärmade basen har nu fått en kompis, den korta;)

 

snygga pastellshorts

   

fina klänningar

 

den här blusen är riktigt söt

     

och sist men inte minst..väskan:))

Fin kollektion va?? Jag tycker den är riktigt fin. Ser verkligen fram emot dessa underbara kläder. Så håll utkik på webben..www.theshopmode.se

Nu ska jag sätta mig med min Sköna hem som kom på posten, bli inspirerad i styling djungeln;)

Ha det gott!!

puss


Av Ida - 24 augusti 2012 16:52

Hej!!

Ja då var det äntligen fredag och ledig helg:)) Nu kommer nästa års kollektion från In Wear, Part Two och Matinique:)


Snyggt med skinnjacka och bara en stickad tröja inunder. 

 

T-shirts med tryck är väldigt hett 

 

Denna underbart fiffiga skaljacka. Hur smidig som helst. Bara och knyckla ihop den så blir den hur liten som helst, och perfekt att ha i antingen fickan eller väskan. Sen när det är lite kyligt, bara plocka upp den och ta den på sig:)) en dunderhit!!

 

Riktigt snygg kavaj, ta bara ett par jeans eller chinos till. såå snyggt!

 

Mycket randigt samt tryck på T-shirts

 

Randig stickad tröja.

 

Snygga chinos i flera färger. Ett par minst, måste man ha;)

   

Snygga skjortor i olika färger. Vi tog mycket blått och rött:) 

Detta var ett smakprov ur Matiniques kollektion som kommer i början av nästa år.


Här är Part Two kollektion:

Snygg jacka


 

Mycket detaljer, tröjorna ska vara lite längre i bak..

 

och mycket spets:)

 

nu är detaljerna på de stickade tröjornas armbåge instickade i tröjan.

 

färger som bla korall, blått mm

 

mycket, mycket mysiga koftor och cardigans i härliga färger och modeller

 

randigt här också..

 

stickade tröjor som är melerade..

   

och även för oss kvinnor, denna skaljacka:))


In Wear:

även här, korall, blått..

 

detaljer som nitar och silverdrapering på tröjan.

 

 

snygga:))

 

Chinos, såå himla snygga och otroligt sköna:)) ska ha!!

 

stickade tröjor, med lite längre i bak.

 

randigt..

   

och även lite mönstrat..

Fint va!! Man längtar redan nu:)

I morgon är det Odd Molly inköp, så bilder på den kollektionen kommer på söndag:)) Håll utkik;)

Ha en mysig fredagskväll, för det ska jag ha:)

puss



...

Av Ida - 23 augusti 2012 20:17

Hej. Får inte igång internet på datorn. Så tyvärr kan jag inte lägga upp bilderna ikväll:(( nytt försök i morgon. Nu blir det en stor kopp varm choklad och tv;)) puss

Av Ida - 23 augusti 2012 15:47

Oj.. Vad veckan går fort. Vet knappt vad det är för dag. En dag till och jobba, sen helg:)) på lördag är det inköp för odd Molly:)))) spännande:) sen på söndag är det kalas för Fröjas kompis. Så helgen är fullbokad.. Ikväll kommer jag lägga upp bilder för senaste inköpet från ic company:)) nu ska jag dricka upp mitt kaffe så jag piggnar till;)) sen blir det till att förbereda kvällens middag. Idag serveras det ost och skinkpaj med sallad:))) mums.

Av Ida - 19 augusti 2012 09:14

Morgon. Sitter just nu med en stor kopp varmt kaffe, gott:)) helgen har gått så himla fort. I fredags åkte mannen bort och kommer hem först i eftermiddag. Så jag och barnen har haft en myshelg. I fredags var det helt underbart väder, så efter att jag hämtat barnen på dagis så gick vi ner till stranden och fröja fick bada:) jag och Max var lite badkrukor så vi satt på stranden och lekte. När fröja var nöjd med allt badande så gick vi till kiosken och köpte glass, gott:)) kvällen var helt underbar och solen lyste så vi satt ute länge. I lördags var det regn och tråkväder så vi drog ner till kungsmässan och fikade:) blev lite shopping till barnen:) tur var så klarnade det upp en liten stund så vi kunde va ute lite. På kvällen blev det film och chips;). Nu har vi precis ätit frukost och hoppas att vädret ska klarna upp, för nu är det grått ute. Tur det finns barnkanalen;) var ju på inköp i veckan, kommer lägga upp bilder alldeles strax;)) puss

Av Ida - 12 augusti 2012 20:11

Hej. Denna helgen har jag jobbat. Men igår åkte vi till stranden efter jag slutat. Riktigt fint väder men något dopp blev det inte för mig, föööör kallt;) idag har vi suttit bänkade framför handbolls matchen. Sååå spännande!! Ett silver får vi vara nöjda med, Sverige var grymma!! Nu ska vi snart se på nån film:)) i morgon blir det inköp:) ni får mer info i morgon , spännande va...?? See ya;) puss

Av Ida - 8 augusti 2012 19:54

Hej. Sitter nu och ser på handbollen, lite spännande faktiskt. Är ju inte så himla sport intresserad, men handboll är faktiskt kul:) försöker få barnen i säng, men de är inte så trötta. Man är fortfarande kvar i semester tider, sena kvällar och vill gärna ha sovmorgon. Efter handbollen blir det film:)) nån film med Jennifer aniston har jag fixat, hoppas den är bra. Har även hunnit med en löprunda, duktigt tycker jag:). Ha en skön kväll!! ?

Av Ida - 8 augusti 2012 15:05

Hej.. Ja då var vi i mitten av veckan. Dagarna går fort. Ute blåser det som bara den:( har precis ätit fruktsallad med barnen till mellis, gott. Sen blir det en löprunda när mannen kommer hem. Måste värma upp inför tjejmilen;)

Presentation


Mode HeMMet Mat faMilj

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards