Kyhlberg

Direktlänk till inlägg 28 augusti 2012

Odd Molly

Av Ida - 28 augusti 2012 15:50

Hej!!

Här öser det ner idag. Var helt genom blöt när jag kom hen ifrån jobbet:(( så nu är det myspys inne med mysbyxor och lite värmeljus;) mysigt och tända lite ljus, fast det inte är så mörkt ute. Gillar faktiskt hösten när det börjar bli lite kyligare ute och man får ta på sig en snygg stickad tröja. Fast det får ju gärna vara sol och inte regn.

I lördags var jag på Odd Molly inköp, och här kommer ett smakpårov ur kollektionen för höst/vinter 2012 och fram till mars 2013.. Vi har köpt det mesta av dettta:


     

Ny version av Lovely knit. Jättefin:)) Jag ska ha den blå.

   

söt mössa

 

och torgvantar

   

klart iphone ska ha ett Odd Molly fodral

   

ny version av Grandma coat, nu med virkad kant längst ner, snygg:)

     

söta koftan, och jag valde den rosa:)

     

blusarna är jättefina

 

stickad kofta i vitt

 

Canna koftan i fina färger

     

sen har vi den coola biker koftan, sååå snygg. Här blev det en blå

   

snygg kavaj jacka

   

denna kommer jag strosa omkring i;)

   

denna köpte bara jag:)

   

stickad tröja med en slits i bak

 

fin klänning, sätt en biker kofta över för en tuffare look

   

Jeansjacka med detaljer i ryggen

       

kofta i härliga färger

   

jättesöt stickad tröja

         

och dessa två basplagg: tröja och linne i många färger

 

Embroidered har blivit en tunika/klänning

     

mysig kofta

 

klänning till student/bröllop kanske..

 

lite längre kofta

     

snygga chinos i ljusa pasteller, här i rosa och blått

 

   

strandklänning..

   

den långärmade basen har nu fått en kompis, den korta;)

 

snygga pastellshorts

   

fina klänningar

 

den här blusen är riktigt söt

     

och sist men inte minst..väskan:))

Fin kollektion va?? Jag tycker den är riktigt fin. Ser verkligen fram emot dessa underbara kläder. Så håll utkik på webben..www.theshopmode.se

Nu ska jag sätta mig med min Sköna hem som kom på posten, bli inspirerad i styling djungeln;)

Ha det gott!!

puss


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 25 augusti 2013 19:54

Vilket underbart väder det har varit idag:)) sommarvärme och strålande solsken. Sånt här väder vill vi ha länge:) Semestern är slut och man har börjat jobba igen. Sjukt hur fort man kommer in i vardagen.. Men det känns bra med rutiner;)) I sommar h...

Av Ida - 28 april 2013 17:18

Hej!! Ja idag var det söndag.. Veckorna bara rullar på.. Kan inte värmen och sommaren komma snart!! Tittar ut och ser inte ett grönt blad på träden eller buskarna, och då är vi snart inne i maj.. Vad är det som händer!! Vill ha värme och sommar:)) ...

Av Ida - 10 april 2013 10:13

Morgon... Idag är jag hemma från jobbet då Max spydde på dagis igår, stackarn:(( Men efter det har han inte spytt nått mer utan är som vanligt. En glad och sprallig liten kille:)) så det var nog ingen större magsjuka, skönt:) Solen har precis börja...

Av Ida - 21 januari 2013 09:51

Har precis ätit en lång frukost med barnen:)) skönt och vara ledig:)) idag blir det lite småfix. Kylskåpet behöver fyllas på och dammsugaren får nog köra ett race;) ska även göra i ordning gäststugan, för mamma och pappa kommer och hälsar på nu i vec...

Av Ida - 9 januari 2013 14:47

Hej... Säger bara regn, regn. Öser ner ute, såååå tråkigt:( är ruggigt och kallt, så mina tofflor är på hela tiden;) har precis tryckt i mig en mumsig bulle som jag och barnen bakade i veckan. Riktigt goda blev dom:) i helgen är jag ledig , så det s...

Presentation


Mode HeMMet Mat faMilj

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards