Kyhlberg

Alla inlägg under april 2013

Av Ida - 28 april 2013 17:18

Hej!!

Ja idag var det söndag.. Veckorna bara rullar på.. Kan inte värmen och sommaren komma snart!! Tittar ut och ser inte ett grönt blad på träden eller buskarna, och då är vi snart inne i maj.. Vad är det som händer!! Vill ha värme och sommar:)) Har knappt hunnit använda min nya vårjacka, är så himla kallt på mornarna när jag åker till jobbet, att jag har dubbla jackor samt dunväst på mig:( Ja, ja nog prat om väder:) Har hunnit med ett inköp:) men det är höst kollektion, så den får man vänta på ett bra tag. Men här kommer ett smakprov:

Part Two


 

Mycket fina stickade tröjor, både grovstickade och finstickade

 

Snygga collegetröjor

 

Fina blusen, och ett par svarta finbyxor med loose fit. Riktigt snyggt ihop, fattas bara ett par pumps till

 

Lite kamoflage inspirerade byxor och kjol.

 

Kollektionen i sin helhet!

 

Färgerna från Matiniques kollektion. Även här mycket stickat.


In Wear:

   

Svarta byxor som bilden högst upp, sen mycket kjol, denna på bilden lite kortare modell. Koftan är en kortare variant som är super att ha över en klänning.

 

Lite oversize stickad tröja

 

Slimmad kjol med volangkant 

 

Stickade tröjor i fina färger

 

För den trendiga. Mönstrad skjorta!

 

Bas t-shirts i fina färger

   

Snygg kavaj, och ha till både byxor och kjol.


Fint va!!


Håll utkik i butik! :) www.theshopmode.se

Idag har jag jobbat, full rulle har det varit hela dagen och helgen.. Mycket jobb och även mycket jobb i trädgården har vi hunnit med. Liten trädgård fast hela skogens löv har vi fått på vår tomt. Så 10 säckar med löv blev det, känns i ryggen idag att man jobbade i trädgården, men det var det värt. Har även grävt upp några buskar och bytt plats på dem. Så i den nya rabatten ska det inhandlas nya blommor:) Ni får se bild när det börjar bli klart. Vill så gärna fixa i ordning alla blomlådor och krukor med en gång, men eftersom det varit så kalla nätter så vill jag inte plantera ännu, så snart får det bli:)

Har även beställt varor från Nu Skin som jag väntar ivrigt på:) är verkligen jättenöjd med mina produkter, då jag tycker att produkterna är väldigt dryga, samt väldigt bra för kroppen. Min hy i ansiktet har blivit mycket slätare och finare. Samt håret har fått liv igen och är mjukt och glansigt:) riktigt nöjd är jag. Priser för deras produkter är riktigt bra, inte för dyrt, samt att produkterna håller väldigt länge.

Jag jobbar ju som sagt som marknadsförare åt ett internetföretag/ Nu Skin, och det gör jag vid sidan om mitt andra jobb. Och varför undrar ni kanske då:

  • Vill ha extra inkomst.. och vem vill inte ha det. Alla vill väl ha lite mer pengar! och hur mycket man vill tjäna är upp till varje individ. Ju mer arbete du lägger ner, desto mer kan du tjäna. Finns tex dom som bara jobbar med detta och ingenting annat. Som sagt, upp till var och en.
  • Jag gillar skönhet och nya hudvårdsprodukter. Har som sagt provat igenom en hel del, både dyra och billiga. Men har aldrig blivit riktigt nöjd. Men nu är jag riktigt nöjd, och har därför valt att fortsätta.
  • Gillar att träffa nya människor. Genom detta jobb träffar du nya människor och knyter nya kontakter. Samt jobbar i ett roligt team. Du jobbar inte ensam, utan man är ett team som hjälps åt.
  • Jag blir egen företagare. Och alla produkter jag köper får jag produktpoäng, som jag sen kan lösa in mot nya produkter. Tänk när du själv köper produkter i affären, där får du minsann ingen återbäring på de produkterna! Av det du köper från Nu Skin går en viss del av pengarna till världens barn. Så du gör även där ett gott ändamål:)

Är det något av detta som stämmer in på dig:

  • vill ha mer fritid
  • extra inkomst
  • ekonomisk frihet
  • hjälpa andra
  • personlig utveckling
  • möta nya människor
  • ha som hobby
  • äga egen business

Är du mer nyfiken..? Gå in på min sida: http://kyhlberg.gpn123.com

Men kom ihåg, stirra dig inte blind på sista steget i videon. För man behöver absolut inte köpa det kitet som står där. Har inte jag gjort, utan det finns andra vägar att gå oxå:) Och detta är inget bindande företag, man kan gå ur precis när man vill, bara testa produkter men inte jobba med affärsidén, behöver inte bistå med produkter hemma, eller lägga ut en massa pengar. Så varför inte testa!! Har man aldrig provat så vet du ju inte!! Och jag har valt att ge det en chans, har inget att förlora, utan bara att vinna:))

Är du nu fortfarande intresserad så kontakta mig här eller på min mejl: idakyhlberg@hotmail.com

Som sagt, jag är på jakt efter 3-4 samarbetspartners som inom ett par veckor ska utgöra mitt team.. Och jag söker positiva och duktiga människor med ett glatt humör:) Och du kan bo varsom i världen:)  Men sen vet jag ju inte om det är nånting för dig, jag vet ju inte heller om du kvalificerar..Så frågan är, är du öppen för en ny möjlighet..? Och kommer du nånsin få en sån här möjlighet igen....


Nu ska jag faktiskt hoppa in i duschen, sen blir det laga mat och sen mys med familjen;))

Ha en fortsatt skön sömndag!

puss

 


Av Ida - 10 april 2013 10:13

Morgon...

Idag är jag hemma från jobbet då Max spydde på dagis igår, stackarn:(( Men efter det har han inte spytt nått mer utan är som vanligt. En glad och sprallig liten kille:)) så det var nog ingen större magsjuka, skönt:) Solen har precis börjat stråla in genom köksfönstret, och det kommer bli en härlig dag idag. Så skönt att äntligen våren är på väg:)) Blir till att vara ute i trädgården idag och leka med barnen. Kommer nog bli en och annan glass i solen också;) Så gå ut och passa på och njut av solen och våren!

För några månader sedan så började jag jobba med ett internetföretag som säljer helt otroliga produkter. Jag är verkligen supernöjd med mina produkter som jag har testat. Företaget heter Nu Skin och finns över hela världen. Om du läser på dina produkter som du har hemma i dditt badrumsskåp, och ser vad de innehåller: allt från paracetamol till paraffin etc.. Är ämnen som utvinns från råolja som vi har i våra produkter. Sånt som sedan blir det bensin etc.. Det stryker vi på vår hud och ansikte och hoppas på att se fräscha och unga ut.. Riktigt äckligt när man tänker på det, tycker jag i alla fall.. Så nu har jag bytt ut mina produkter till Nu Skins produkter, och i de finns det inga giftiga ämnen alls. Deras märke Epoch vars ingredienser kommer från bla Baobao trädet, luktar deras Body butter fantastiskt gott, och huden blir verkligen len och mjuk. Och köper man en produkt från Epoch serien så går en viss del av priset till världens barn, så man gör en god insats även där.

Vad är då priset för produkterna, många tror att det är dyra produkter.. Men de är inte dyrare än andra stora kända märken, utan billigare. Och allt du köper från Nu Skin så får du produktpoäng som du sedan kan lösa in och få rabatt på nästa varor du köper. Och den här rabatten får du ju inte om du köper hudvårdsprodukter i butik eller på nätet. Det jag har testat och kan rekomendera från Nu Skin är: Schampo, balsam, duschcreme, anti age kräm till ansiktet, kosttillskott, foundation, body butter, rengöringscreme. Och jag är verkligen nöjd med alla, använder även vissa av dessa produkter på barnen, då jag vill även att dom ska ha bra produkter. Och produkterna är väldigt dryga, så du behöver inte ta mycket..

Nu Skins anti ageing produkter är helt enastående: dessa produkter arbetar utifrån cellens kärna, finns ingen annan produkt som arbetar på detta sätt. De flesta andra hudkrämer jobbar bara på utsidan av skinnet, och det ger inte lika stor effekt.  Och jag har sagt till mig själv: ska dö snygg och frisk;)) det är mitt motto:)) 

Ja det blev mycket skriv om Nu Skin, men jag vill bara förmedla nått som jag tycker är bra, sen får man göra sin egna uppfattning.

Skulle man vara intresserad av att testa nån produkt eller bara läsa mer om produkterna så gå in på www.nuskin.com  men tänk på att de priser som visas på produkterna inte stämmer. För som kund får man bättre priser än det som står.. Och skulle man vara intresserad så hör av dig till mig idakyhlberg@hotmail.com så kontaktar jag dig. Och som sagt detta är inget bindande utan man kan beställa en produkt och sen behöver man inte göra det mer om man inte vill, man bestämmer helt själv. Inget tvång!!

Kan säga att till hösten släpps det ett riktigt bra bantningspreparat som Nu Skin tror väldigt stort på:)) Hur många har inte testat nått bantningspreparat...?? och hur bra effekt gav det....? ja som sagt, det kommer nått bra:)

Ja, detta var lite om min hobby som jag håller på med:))

Nu lite kläder.. Ja mycket fint har kommit in i butiken, och det kommer in mer och mer. Här är lite som kommit in:


         

Snygga jeansshorts med fjärilar på, ljusrosa chinos med en blomma i bak på fickan (jättefina och supersköna på), bastoppen jersey, och sen den fina vårjackan med luva:)) mycket fint. Gå in och ta en kik på nyheter: www.theshopmode.se

Det var allt för stunden, nu ska jag göra mig i ordning och sedan blir det kaffe på altanen:)) ha en skön dag!!

  


Presentation


Mode HeMMet Mat faMilj

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards