Kyhlberg

Direktlänk till inlägg 20 december 2012

Torsdag...

Av Ida - 20 december 2012 19:51

Go kväll;). Ja nu närmar sig julen med stora steg:)) undrar vad man får av tomten, snäll har jag ju varit:))) jobbar alla dagar fram till julafton, sen är jag ledig i 7 dagar. Ska bli såååå himla skönt:) alla julklappar är inhandlade så det är riktigt skönt. Är sjukt mycket folk på stan nu precis innan jul. Undrar om ingen jobbar, eftersom det är fullt med folk på stan tidigt på fm.... Idag hade vi även lite julfirande på jobbet, med glögg och godis:) fick även en termos mugg av jobbet, perfekt och ha i bilen eller på utflykten. Lattemamma som jag är så passar det perfekt;)) i morgon har även min man namnsdag. Så det får bli nått gott att äta och en liten present, kanske;)) nej nu ska jag snart krypa ner i sängen, sjukt trött och ska upp tidigt i morgon. Ha en mysig kväll:). Puss. Bjuder på en söt bild på min lilla Goding:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 25 augusti 2013 19:54

Vilket underbart väder det har varit idag:)) sommarvärme och strålande solsken. Sånt här väder vill vi ha länge:) Semestern är slut och man har börjat jobba igen. Sjukt hur fort man kommer in i vardagen.. Men det känns bra med rutiner;)) I sommar h...

Av Ida - 28 april 2013 17:18

Hej!! Ja idag var det söndag.. Veckorna bara rullar på.. Kan inte värmen och sommaren komma snart!! Tittar ut och ser inte ett grönt blad på träden eller buskarna, och då är vi snart inne i maj.. Vad är det som händer!! Vill ha värme och sommar:)) ...

Av Ida - 10 april 2013 10:13

Morgon... Idag är jag hemma från jobbet då Max spydde på dagis igår, stackarn:(( Men efter det har han inte spytt nått mer utan är som vanligt. En glad och sprallig liten kille:)) så det var nog ingen större magsjuka, skönt:) Solen har precis börja...

Av Ida - 21 januari 2013 09:51

Har precis ätit en lång frukost med barnen:)) skönt och vara ledig:)) idag blir det lite småfix. Kylskåpet behöver fyllas på och dammsugaren får nog köra ett race;) ska även göra i ordning gäststugan, för mamma och pappa kommer och hälsar på nu i vec...

Av Ida - 9 januari 2013 14:47

Hej... Säger bara regn, regn. Öser ner ute, såååå tråkigt:( är ruggigt och kallt, så mina tofflor är på hela tiden;) har precis tryckt i mig en mumsig bulle som jag och barnen bakade i veckan. Riktigt goda blev dom:) i helgen är jag ledig , så det s...

Presentation


Mode HeMMet Mat faMilj

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards