Kyhlberg

Direktlänk till inlägg 11 april 2012

Hej!!!

Av Ida - 11 april 2012 08:22

 I´m back.... äntligen har jag tagit mig i kragen och satt mig ner och blogga. Tycker ju detta är jättekul men jag har inte haft tid på väldigt länge. Tiden räcker helt enkelt inte till... Är mycket och har varit mycket med nya jobbet, har jobbat dygnet runt känns det som. Men det är bara kul, har man äntligen hittat ett jobb som man verkligen trivs och brinner för så gör man allt för detta jobb, nästan ;) skämt och sido...trivs verkligen jättebra med kanon kollegor.

Men idag är jag faktiskt ledig på förmiddagen, så snart ska jag och Emma in till stan och göra lite ärenden och ta en lunch på tu man hand:)))) sen ska jag in till jobbet i eftermiddag och tacka av den förra frukostansvariga, sen blir det att åka direkt och hämta mina små godingar:) Hur har din påsk varit?? Jag har jobbat nästan hela påsken, var ledig en dag. Då passade vi på att montera ihop våran gigantiska studsmatta, men så många hopp har det tyvärr inte blivit ännu.. Har typ regnat i flera dagar nu:(( så himla tråkigt. Vart tog det fina vårvädret vägen...?

Ska även idag plocka ner påsken, har inte pyntat såå mycket men lite påskris och så finns det att ta ner..

Påsken

Har fått min nya klänning från Odd Molly, såå himla fin. Så nu vill jag ha lite värme så jag kan ha på mig denna:

 

Ljuvlig va..?

Har kommit in en hel del nytt i butiken: Jackor!

               

Blusar!

         

Linnen!

       

Klänningar!

               

Fint va!!

www.theshopmode.se Välkomna!

Nej nu måste jag göra mig i ordning snabbt, stan väntar!!

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 25 augusti 2013 19:54

Vilket underbart väder det har varit idag:)) sommarvärme och strålande solsken. Sånt här väder vill vi ha länge:) Semestern är slut och man har börjat jobba igen. Sjukt hur fort man kommer in i vardagen.. Men det känns bra med rutiner;)) I sommar h...

Av Ida - 28 april 2013 17:18

Hej!! Ja idag var det söndag.. Veckorna bara rullar på.. Kan inte värmen och sommaren komma snart!! Tittar ut och ser inte ett grönt blad på träden eller buskarna, och då är vi snart inne i maj.. Vad är det som händer!! Vill ha värme och sommar:)) ...

Av Ida - 10 april 2013 10:13

Morgon... Idag är jag hemma från jobbet då Max spydde på dagis igår, stackarn:(( Men efter det har han inte spytt nått mer utan är som vanligt. En glad och sprallig liten kille:)) så det var nog ingen större magsjuka, skönt:) Solen har precis börja...

Av Ida - 21 januari 2013 09:51

Har precis ätit en lång frukost med barnen:)) skönt och vara ledig:)) idag blir det lite småfix. Kylskåpet behöver fyllas på och dammsugaren får nog köra ett race;) ska även göra i ordning gäststugan, för mamma och pappa kommer och hälsar på nu i vec...

Av Ida - 9 januari 2013 14:47

Hej... Säger bara regn, regn. Öser ner ute, såååå tråkigt:( är ruggigt och kallt, så mina tofflor är på hela tiden;) har precis tryckt i mig en mumsig bulle som jag och barnen bakade i veckan. Riktigt goda blev dom:) i helgen är jag ledig , så det s...

Presentation


Mode HeMMet Mat faMilj

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards