Kyhlberg

Direktlänk till inlägg 7 augusti 2012

Rubrik saknas

Av Ida - 7 augusti 2012 08:47

Hej!!

Ja nu har det varit lång bloggtorka. För många bollar i luften, så hinner tyvärr inte med allt. Men jag vill ändå inte släppa bloggen för jag tycker det är väldigt kul:) så med kaffet i ena handen och datorn framför, nu kör vi..


 


Har du haft en bra sommar/semester? Jag hade 2 veckors semester, och de veckorna njöt jag för fullt. Första veckan var vi i Stockholm, Brattön och sen i sommarstugan. Tog alla resor på ett bräde..  På vägen upp till Stockholm så stannade vi i Gränna, för att se hur de gör polkagrisar. Jag själv har varit där när jag var väldigt liten, så nu var det min tur och visa mina barn. Och dom tyckte det var väldigt spännande:) Blev några klubbor och annat gott som vi köpte med oss:


   

En fika blev det också, nygräddade våfflor, mums..

Efter en god fika och lite bensträck körde vi vidare mot Stockholm. En matpaus blev det i Norrköping på Pizza Hut, gottit:) Sen efter många timmar och väntan kom vi fram, och vi fick äntligen träffa Zara med familj:


Zara och Erik, så fina..


     

Godingen Ebbe..

Blev även ett besök på Gröna Lund. Riktigt kul och fint väder hade vi. Så barnen åkte en del karuseller och jag vann stjärnvinst på m&m hjulet:))) Helgen i Stockholm var helt underbar och Fröja och Elsa lekte för fullt:

 

Fröja och Elsa..

Och Max satt och åt vattenmelon i solen;)


 


Efter Stockholm åkte vi hem oen snabbis och packade om väskan för att sen dra vidare till Brattön. Där våra kompisar Therese och Henrik har stuga. Där blev det grillat och även lite krabbfiske. Riktigt mysigt:)


 

Fröja och Oskar lekte för fullt..

Efter Brattön åkte vi vidare mot sommarstugan. Där blev det en hel del bad och båtturer. Vädret var riktigt fint och varmt, så vi satt ute till elva på kvällarna. Ja första veckan var det mycket aktiviteter och utflykter, riktigt kul.


    

Barnen leker för fullt.

Sen andra veckan var vi hemma och badad i våran lilla pool och grillade en hel del. Sen sista dagarna fick vi ett ryck och drog ner till Falkenberg och badade.


Våran pool;)


   


Ja semestern har varit underbar:) så när man haft så bra semester så känns det faktiskt kul och börja jobba. Så nu är det dagis och jobb som är dagens aktivitet;) Nej, nu måste jag göra mig i ordning, har en hel del ärenden att göra idag.

  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 25 augusti 2013 19:54

Vilket underbart väder det har varit idag:)) sommarvärme och strålande solsken. Sånt här väder vill vi ha länge:) Semestern är slut och man har börjat jobba igen. Sjukt hur fort man kommer in i vardagen.. Men det känns bra med rutiner;)) I sommar h...

Av Ida - 28 april 2013 17:18

Hej!! Ja idag var det söndag.. Veckorna bara rullar på.. Kan inte värmen och sommaren komma snart!! Tittar ut och ser inte ett grönt blad på träden eller buskarna, och då är vi snart inne i maj.. Vad är det som händer!! Vill ha värme och sommar:)) ...

Av Ida - 10 april 2013 10:13

Morgon... Idag är jag hemma från jobbet då Max spydde på dagis igår, stackarn:(( Men efter det har han inte spytt nått mer utan är som vanligt. En glad och sprallig liten kille:)) så det var nog ingen större magsjuka, skönt:) Solen har precis börja...

Av Ida - 21 januari 2013 09:51

Har precis ätit en lång frukost med barnen:)) skönt och vara ledig:)) idag blir det lite småfix. Kylskåpet behöver fyllas på och dammsugaren får nog köra ett race;) ska även göra i ordning gäststugan, för mamma och pappa kommer och hälsar på nu i vec...

Av Ida - 9 januari 2013 14:47

Hej... Säger bara regn, regn. Öser ner ute, såååå tråkigt:( är ruggigt och kallt, så mina tofflor är på hela tiden;) har precis tryckt i mig en mumsig bulle som jag och barnen bakade i veckan. Riktigt goda blev dom:) i helgen är jag ledig , så det s...

Presentation


Mode HeMMet Mat faMilj

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards