Kyhlberg

Alla inlägg den 9 maj 2012

Av Ida - 9 maj 2012 14:53

Hej!!!

Ja längesen sen sist.. Har varit mycket med både möhippor, svensexor och bröllop.. Har 3st bröllop och gå på i maj, men det är riktigt kul:)) Första bröllopet var nu i helgen, och det var Emma och Henrik som gifte sig. Jättefint bröllop, och bruden var helt magisk, såå fin. Dagen efter mår man ju lite som man förtjänar, lite bakis och framförallt vääääldigt trött. Men nu har jag vilat upp mig och ser verkligen fram emot nästa bröllop som är nu till helgen:)

Mellan alla möhippor och svensexor har jag även hunnit med ett inköp:) Här är ett litet smakprov ur höst/vinter 2012 från In Wear:


   


Färger som  "bränd" orange, inte min favorit..Lila, rosa, svart, blått, vitt och lite mönster.



 


Lite harems stuk på byxor.


 


Fina blusar


 


klänning, snygg






Fin blus med lite mönster


  


Den svarta partyklänningen


  


Jätte snygg kofta, fast knapparna kommer inte bli så som på bilden.


   


Ännu mer snygga stickade tröjor, denna grå skimrar i silver. Den grå ska jag ha:))


   


Och den fina ljusa blusen, helt underbar.


Part Two:


Färger som vinrött, grått, svart, vitt


 

   


Lila, rosa och även mönstrat..


 


Jättefina silkes linnen, i rosa och svart/vit.


 

Skinnkjol...


 


Denna partytopp ska jag definitivt ha:))


   


Mer stickat i underbara färger, man vill ha alla..


   

Även här en sidenblus


Matinique:

   

Snygga skjortor i rutigt och randigt, både med inslag av rött och blått mm


     

Snyggt randigt


 

Mysiga tjockare tröjor


 

Och denna snygga jacka med päls


   

Riktigt snyggt:))


Ja detta var en liten tjuvtitt, fint va..? Ja nu längtar man till denna kollektionen:))

Här är mina senaste inköp inför sommaren:

   

Älskar randigt, samt rosa byxor helt rätt i sommar:))

Nej nu ska jag sätta mig och göra en matlista, för i morgon ska jag handla efter jobbet. Börjar eka i kyl och frys, så du behövs det fyllas. Ha en skön kväll:)

 

 


Presentation


Mode HeMMet Mat faMilj

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards