Kyhlberg

Alla inlägg den 7 februari 2012

Av Ida - 7 februari 2012 14:12

Hej..

Ja nu var det ett tag sen sist.. Hur har din helg varit? Min har varit kanon. Blev firad på lördags morgon med sång, presenter och en mysig frukost:) Gissa vad som var i paketet...:

Gissa om jag blev glad:) Dom är såå himla sköna och varma, älskar dom..

Efter frukost åkte jag och Fröja och köpte tårta och semla, som vi skulle mumsa på när svärmor och svärfar kom. Fröja fick välja tårta, och denna blev det:

   

Var precis nybakad, så den bara smälte i munnen, riktigt god;)

Fick även Green Gate muggar av svärmor och svärfar, fast jag ska byta till en annan färg. Dessa fick jag:

   

Jättefina, fast jag vill ha några som passar till mina röd/vit prickiga koppar. Så vi får se vilka jag byter till:)

Födelsedagen firade vi sen vidare med Anna och Mattias på Oakleys. där åt vi en ok middag och fick en underhållning med en häftig show i burlesk stil. Riktigt kul och annorlunda, så medans vi åt så höll artisterna på att sjunga och dansa mm. Något jag kan rekomendera:) Efter middag och mycket trevligt sällskap begav vi oss till Hard Rock, och där dansade vi loss. Kvällen blev lång och vi var väl inte hemma förrän vid 3.. Så söndagen blev en soft dag, med lite "knorr i håret" (min pappas uttryck, samma som bakis) men det var det värt eftersom kvällen var riktigt kul:))

Igår måndag jobbade jag tidigt, gick upp vid kvart över fem men slutade då vid 2, skönt och sluta tidigt:) Åkte och hämtade barnen på dagis och sen åkte vi hem och åt lite mellanmål innan jag började med middagen. På menyn stod det fisk med hemmagjort potatismos, mums sen blev det äppelpaj med vaniljsås:) Firade lite, men vad..?? Ja vad vi firade får ni veta lite längre fram;) Resten av veckan jobbar jag sent, så idag har jag hunnit med att städa och träna innan jobbet. Riktigt skönt och komma iväg till gymmet och träna lite, mår så mycket bättre efteråt. Så nu j****r ska jag komma igång med träningen.

Har kommit in NYTT från Odd Molly i butiken:

   

Sött linne i rosa

   

Älskar denna koftan..Jag ska ha en sån här:))

   

Fin kofta i rosa, kjol i almost black.. kjolen ska jag ha:)

   

Fin tröja med dragkedja samt snyggt tryck på ryggen.

     

Snygg klänning/tunika.

   

Jättefin klänning i almost black

     

stickad tröja i två färger.

Fint va.. Jag tycker det är jättefint. Välkomna till www.theshopmode.se

Nu ska jag bege mig, hörs..

Ha en bra dag!

puss

 







Presentation


Mode HeMMet Mat faMilj

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards