Kyhlberg

Alla inlägg den 9 februari 2012

Av Ida - 9 februari 2012 20:53

Hej..

Har även idag jobbat sent, så nu är jag riktigt seg och trött med ömma fötter och svullna ben. Är inte van och stå så länge i sträck, men det vänjer man sig vid snart. Har ju inte jobbat på nästan 1 1/2 år, så det är väl inte så konstigt att man är trött efter en arbetsdag;) Innan jobbet hann jag även med att storhandla, var typ eko i kylen här hemma så det behövdes. Så nu är det fullt med en massa gottit;) Har kommit in ännu mer nytt från Odd Molly:))))

       

Fin längre blus i blått och vit

     

Söt blus i ljust rosa och ljust blå med rosmönster som detalj

   

Snygg vårjacka i färg military

   

Fin kofta i färg golden porcelain

Och denna kofta jag visat tidigare i rött och blått som nu även finns i vit

     

Dessa riktigt snygga väskor från Part Two har också kommit in i butiken. Men dom ligger inte uppe på webben ännu. Så är ni intresserade av dom så hör av er till mig här. Jag har en svart, och jag älskar den:)

Ja man blir riktigt shoppingsugen när så himla mycket fint kommer ut till butiken. Vill ha allt;)

Nej nu ska jag fortsätta och se på CSI så vi hörs i morgon.

Puss

www.theshopmode.se



Presentation


Mode HeMMet Mat faMilj

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards