Kyhlberg

Alla inlägg den 22 februari 2012

Av Ida - 22 februari 2012 10:26

Hej!

Ja idag vaknade man av att Max stod vid sängen och gnällde, han ville gå upp.. Så det var bara och ta på sig tofflorna och stiga upp;) Satte oss i soffan och myste, sen blev det frukost och en stoor kopp java. Fröja är fortfarande sjuk så hon fick vara hemma idag. Ja idag är det inget roligt uteväder, regnar som bara den, usch... Har tänt massa värmeljus och mitt goda doft ljus från Yankee Candle, doftar ljuvligt:) Får även snart bli duschen så man piggnar till. Min hosta vägrar och ge sig, riktigt jobbigt. Har hostat så länge nu så halsen känns helt uppriven och gör ont:( Får dricka mycket te och kaffe:)) Min kompis Malin rekomenderade en sida på nätet igår, glossybox heter det..

 

Varje månad får man ett paket hemskickat med olika skönhetsprodukter från olika märken:)) Och det är som en prenumeration och kostar bara 139kr i månaden, inkl. frakt. Och man kan när som helst säga upp sin prenumeration. Och vem vill inte få ett paket varje månad med skönhetsprodukter..?? Alla älskar ju att få paket  

Så gå in på www.glossybox.se och registrera dig..

Helgen närmar sig med stormsteg..Har precis tittat på höst kollektionen för Odd Molly, mycket fint. Är mycket siden, poncho och spets.. Nyfikna..? Får smakprov i helgen:)) Efter inköpet ska vi ta en tur på stan, ska se om jag hittar mig ett par pumps

 

Annars blir helgen lugn med melodifestival och god mat..

Men vad ska man laga till lunch idag..?? Har idétorka.. Kan ni inte dela med er av lite goda mattips?? Får väl rota igenom kyl och frys och se vad jag kan slänga ihop..

Ha nu en bra dag så hörs vi

  

Presentation


Mode HeMMet Mat faMilj

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards