Kyhlberg

Alla inlägg den 27 februari 2012

Av Ida - 27 februari 2012 18:44

Hej!!

Ja då var det måndag igen.. Helgen gick fruktansvärt fort, men var väldigt rolig.. I lördags kom mamma och syster på morgonen så åkte vi på inköp på Odd Molly:)) Och det var höstens kollektion vi handlade. Sååå himla mycket fint, och mysiga koftor i olika mönster och färger. Här får ni en tjuvkik på höstens färger:

     

Älskar den hallonröda färgen:)

Ja så nu längtar man till höstens kollektion. Men först får vi njuta av sommarens kollektion;)

Efter några timmars inköp gick vi en sväng på stan. Mamma hittade ett par jättesnygga boot, primeboots heter märket och dom finns på Tara. Så himla snygga men DYRA..

 

3700kr fick mamma ge för dom.. Rena rånet tycker en småbarnsmamma;) Men mamma blev nöjd och det var huvudsaken:) Jag tänkte köpt mina pumps som jag provat förut, men dom var självklart slut i stan:( Så butiken ringde runt för att se om de fanns i nån annan butik, fanns på kungsmässan. Så jag bad mannen att åka och hämta dom efter jobbet, så nu står dom så fint i min garderob och bara väntar på att få bli använda;)  Tack mamma och pappa för mina fina pumps:))

 

Fina va..?

En mascara blev det också..

 

Gillar denna för borsten är liten och man kommer åt alla fransarna utan att kladda överallt.

Så efter lite shopping blev det Pizza Hut. Riktigt god pizza, mums.. sen var man mätt hela dagen. Kvällen blev lugn med melodifestivalen och lite candy.. I söndags var det Fitline möte, riktigt intressant. Ska köpa på mig lite mer saker, bl a den här:

 

Choco slim.. En måltidsersättnings bar. Har man ett hektiskt jobb som man knappt hinner äta på ibland så är det bra att ta en sån här, så man får lite energi och slipper gå och småäta för att man är hungrig. Samt bra och ta efter träning om man tränar sent och inte vill äta en middag på kvällen. Håller sig mätt i ca 4 timmar och den smakar riktigt bra.

Eftermiddagen blev sen riktigt lugn med familjemys, tog en långpromenad i det fina vädret och barnen somnade i kärran. Var helt underbart väder ute, fick vårkänslor. Fast idag försvann de känslorna rätt fort, eftersom det har både regnat och snöat nästan hela dagen. Får hoppas att värmen och solen tittar fram i morgon..

Pratade med en kompis igår som snart ska gifta sig. Hon funderade på att göra en ögonfransförlängning, fast en lättare variant. Håller bara i max 4 dagar. Så jag har surfat runt lite på nätet och jag skulle nog hellre satsa på en "ögonfransnäring" som gör att dina egna fransar växer fortare. Jag testade ju själv för ett tag sen Neulash, och jag fick verkligen längre och fylligare fransar, fast Neulash är rätt så dyrt, så jag funderar på den här istället:

   

 Xlash är framtagen för att göra dina ögonfransar naturligt längre och fylligare. Många vill förbättra sina ögonfransar för att få ett mer personligt utseende. Xlash har förnyat kosmetikan. Nu kan du få längre och fylligare ögonfransar som håller över tiden. Xlash ger dina ögonfransar styrka med hjälp av naturliga ingredienser. Du kommer att se resultat redan efter 3-4 veckors användning. Innehåll 3 ml

Kostar 499kr..

Nån som provat..? Kan vara ett tips..!

Nej nu ska jag sätta på och se på tv med en kopp varm choklad, känner mig lite frusen..

Ha en mysig kväll  

 




Presentation


Mode HeMMet Mat faMilj

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards