Kyhlberg

Alla inlägg den 21 februari 2012

Av Ida - 21 februari 2012 09:31

Hej hopp..

Ja idag är det semeldagen, fettisdagen heter det väl egentligen men jag tycker semeldagen låter godare är fettis.. Så idag blir det till att äta en smaskig semla 

 

Hur tycker du att den perfekta semlan ska vara?? Jag vill ha mycket kardemumma i bulldegen, sen ska mandelmassan vara lite lösare, inte som en tjock klump i mitten. Utan när man biter i semlan så ska mandelmassan nästan rinna ut lite, mums:)Har testat många olika semlor redan men inte hittat den perfekta...Så vi får se om den rätta äts idag;) Snart kommer min pappa på besök, han är på nått möte inne i centrum. Så när han kommer blir det först lunch sen semla till efterrätt:))) Börjar inte jobba förrän vid 4 idag, så det blir en soft fm hemma med pappa och Fröja. Ja, Fröja är hemma idag, hade feber igår kväll och hostar, stackarn. Även jag känner mig sådär, har hostat hela natten och morgonen och har nu ont i huvet. Har tagit en alvedon och hoppas på ett mirakel  

Koftan Canna från Odd Molly har kommit in i fler färger:

        

Färgerna multi och indigo, fina va:)

www.theshopmode.se


Igår kväll tog jag, Anna och Emma en promenad. Hade tänkt oss en liten promenad men slutade med 1 och 1/2 timmes promenad. Gick nog runt en mil tror jag, så idag är man nästan lite mör i benen. Blir skönt när det blir vår och ljusare ute, istället för kolsvart och snö/regn..

 

Lääängtar...

Igår fick jag även en glad överraskning på posten:)) Värdecheckar från HM, så nu blir det till att shoppa lite:))Får ta en sväng på stan innan jobbet i veckan. Behöver både mascara, foundation och nån bodylotion.

På lördag ska jag, mamma och syster på inköp. Nu är det hösten Odd Molly, blir spännande. Sen på söndag blir det Fitline möte hemma hos mig. Maritha som har jobbat med detta i ett antal år kommer och har ett informationsmöte för mig och dom som vill komma. Ska bli riktigt intressant. Är du intresserad..? Hör av dig innan onsdag, kan skriva i kommentarsfältet. Ja denna veckan rullar på i snabb takt, är mycket planerat nu framöver: nytt jobb, födelsedagar, möhippor, svensexor mm men det ska bli kul:) Nej nu ska jag göra mig i ordning, ser ut som ett lik utan smink och trötthetsringar under ögonen..

Ha en bra dag!!

 

   



Presentation


Mode HeMMet Mat faMilj

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards