Kyhlberg

Alla inlägg den 29 februari 2012

Av Ida - 29 februari 2012 11:31

Hej vännen..

Snart ska jag åka iväg till jobbet, men först ska jag göra lite ärenden. Måste säga upp mitt träningskort på Life. Blir inte så mycket inomhusträning nu utan mer PW och löpning. Sen vill jag nog byta gym till nått lite mer fräschare. Detta gymmet är lite sunkigt och litet... Sen ska jag fram till stan och köpa present till Wilma och mamma:) Samt gå och kika en sväng innan jag börjar.. Jobbar sent idag, så det blir en lång dag. Har faktiskt hunnit med en PW nu på morgonen efter att jag lämnade barnen på dagis, riktigt skönt ute:))

Sen har några frågat vad jag ska operera....Jag ska operera brösten, IGEN:(( Har fått besked att jag har PIP implantat:( så därför vill jag operera ut dom och sätta in några andra. Känns sådär kul och behöva gå igenom en operation till, men hellre det än att ha gift i kroppen.. Så nästa vecka är det dax. Känns lite nervigt, men det ska väl gå bra. Ska även rätta till ett ärr som jag har på magen. Skar bort ett födelsemärke för 1 år sedan, och läkaren sydde igen det såå himla dåligt att ärret har blivit jätte fult. Ser ut som jag har fått en kniv i magen eller nått, ärret är jättestort. Så det ska jag få rättat till nästa vecka också.

Nej, nu måste jag skynda mig för jag måste göra mig i ordning. Ha en bra dag så hörs vi snart igen..

 

Idag är det vår ute, vår för mig är tulpaner, älskar tulpaner.. Vad är vår för dig..??

  

Presentation


Mode HeMMet Mat faMilj

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards