Kyhlberg

Alla inlägg den 24 februari 2012

Av Ida - 24 februari 2012 15:01

Hej vännen..

Ja idag var man ledig, så skönt och mysigt och vara med barnen. Sov till kl 8 i morse, så man känner sig verkligen utvilad. Blev en sen frukost och sen slängde jag ihop en sockerkaka. För Emma med barnen skulle komma på besök:) Så när dom kom så fikade vi på nybakad sockerkaka och sen lekte barnen för fullt och vi satt och tjötade lite tjejsnack;)) Alltid lika trevligt och träffa Emma:)) Efter några timmar åkte Emma och barnen hem och då skulle man fundera ut vad vi skulle äta till lunch, alltid lika svårt och komma på nått som går snabbt och som barnen gillar. Så det blev våfflor till lunch, gottit. Och ikväll blir det hammagjorda biffar med potatis, brunsås och lingon:)) Sen hopppas jag mannen köpt nån vinflaska som vi kan ha till tvn ikväll 

Ikväll blir det nog the voice, sen kanske nån film. Imorgon bitti kommer mamma och syster och hämtar mig, sen åker vi på inköp:))) Idag har jag på mig min fina Odd Molly kofta som jag älskar

   

Måste köpa mig en större spegel, den här bilden fick jag ta i min dotters rum..

Nu hoppas jag att mannen kommer hem i någorlunda tid idag så man kan ta en liten promenad och få lite luft. Önskar er en fortsatt trevlig fredag med mycket fredagsmys  

  

Presentation


Mode HeMMet Mat faMilj

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards