Kyhlberg

Alla inlägg den 16 februari 2012

Av Ida - 16 februari 2012 09:20

Morgon...

Idag var det segt och komma ur sängen. Har legat och hostat halva natten  .. har väl fått lite baciller från Max. Max är fortfarande sjuk, envis bacillusk.. Hoppas han blir frisk till helgen så vi kan hitta på nått kul. Vad ska du göra i helgen..? Imorgon är jag ledig, fast jag ska in till mitt nya jobb  och äta personallunch:) Japp det stämmer, har fått nytt jobb som Frukostansvarig på ett hotell, ska bli riktigt kul!!! Så morgondagen blir spännande och rolig. Sen blir det väl fredagsmys på kvällen;)

Behöver ha en liten shoppingdag nu snart, mitt smink börjar ta slut. Behöver både mascara och en foundation. Är lite sugen på att testa denna foundation:

    

Nån som har testat den? är den bra?

Nej, nu ska jag ta hand om min lilla snoriga son och sen ska jag göra mig i ordning för jobbet..

Ha en bra dag!

puss

Presentation


Mode HeMMet Mat faMilj

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards